Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.007 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022-09-21Маркетингові особливості чемпінгу як нетрадиційного виду туризмуІванова, Лілія; Вовчанська, Ольга; Ivanova, Liliia; Vovchanska, Olha
2022Доповнена реальність в маркетингових технологіях компаніїВовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Vovchanska, Olha; Ivanova, Liliia
2022Marketing factors of the tourism market’s operations in UkraineVovchanska, Olha; Ivanova, Liliya; Ozimek, Irena; Вовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Озімек, Ірена
2022Marketing analysis of diversification of the factors determining the market conditions of the space tourism marketVovchanska, Olha; Ivanova, Liliya; Вовчанська, Ольга; Іванова, Лілія
2022Ринок e-commerce: маркетинговий аналіз здобутків та напрямів розвиткуІванова, Лілія; Вовчанська, Ольга; Ivanova, Liliia; Vovchanska, Olha
2022Віртуальні туристичні подорожі як маркетинговий засіб промоції України у світіІванова, Лілія; Вовчанська, Ольга; Ivanova, Liliia; Vovchanska, Olha
2022Особливості реалізації інструментів маркетингу в умовах воєнного стануВовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Ivanova, Liliia; Vovchanska, Olha
2022-10-07Кон’юнктура світового ринку туризму в умовах глобальних викликівІванова, Лілія; Вовчанська, Ольга; Ivanova, Liliia; Vovchanska, Olha
2022-10-07Кон’юнктура світового ринку туризму в умовах глобальних викликівІванова, Лілія; Вовчанська, Ольга; Ivanova, Liliia; Vovchanska, Olha
2022Сторітелінг в системі маркетингових комунікацій компаніїВовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Vovchanska, Olha; Ivanova, Liliya; Кафедра економіки та менеджменту