РЕПОЗИТАРІЙ
Львівського державного університету фізичної культури
імені Івана Боберського

Вітаємо в репозитарії Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського - електронному архіві наукових, навчальних, методичних та інших інформаційних документів.
Репозитарій накопичує, зберігає, розповсюджує науково освітні матервали, надає до них безкоштовний повнотекстовий доступ.

Положення про електронний репозитарій Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського.

Електронний каталог бібліотеки ЛДУФК.

 

Нові надходження

Документ
Інклюзивне фізичне виховання здобувачів освіти з розладом аутичного спектра (РАС): аналіз проблем та шляхи їх подолання
(2025) Семенова Наталія; Ярошик Марта; Ріпак Мар’яна; Маланчук Галина; Шевців Уляна; Назаркевич Лілія; Semenova Nataliia; Yaroshyk Marta; Ripak Mariana; Malanchuk Halyna; Shevtsiv Uliana; Nazarkevych Liliia
Мета дослідження – визначити проблеми практичної реалізації фізичного виховання в навчально-виховному процесі здобувачів освіти з РАС та здійснити пошук нових організаційно-методичних, педагогічних прийомів підвищення ефективності реалізації їх фізичного виховання. Objective. The study aimed to identify the challenges of practical implementation of physical education in the educational process for students with ASD and to explore new organizational, methodological, and pedagogical approaches to enhance the effectiveness of physical education for children with ASD.
Документ
Ефективність легкоатлетичних засобів у процесі фізичної підготовки учнів старшого шкільного віку
(2025) Дух Тетяна; Дунець-Лесько Антоніна; Кіщак Мар’яна; Dukh Tetiana; Dunets-Lesko Antonina; Kishchak Mariana
Мета роботи – вивчення впливу легкоатлетичних засобів на показники фізичної підготовленості учнів старшого шкільного віку. The Purpose of the Work was to study the influence of athletics on the indicators of physical fitness of senior schoolchildren.
Документ
Вагомість критеріїв освітнього та мотиваційного складників впливу міжнародних спортивних змагань на розвиток фізичної культури і спорту
(2025) Приступа Євгеній; Боднар Іванна; Писко Юлія; Prystupa Yevhenii; Bodnar Ivanna; Pysko Yuliia
Мета дослідження – запропонувати підкритерії та показники для оцінювання величини впливу освітнього та мотиваційного складників міжнародних спортивних змагань на розвиток фізичної культури і спорту.The aim of the study is to propose subcriteria and indicators for assessing the educational and motivational components of the impact of international sports competitions on the development of physical culture and sports.
Документ
Психоемоційний стан і потреби внутрішньо переміщених осіб: виклики інтеграції та напрями підтримки
(2025) Боднар Іванна; Павлова Юлія; Софінський Р. Б.; Bodnar Ivanna; Pavlova Yuliia; Sofinskyi R. B.
Мета – визначити особливості психоемоційного стану та актуальні потреби внутрішньо переміщених осіб в Україні в умовах війни, а також окреслити основні виклики їх інтеграції та обґрунтувати напрями комплексної підтримки. Purpose – to determine the peculiarities of the psychoemotional state and current needs of IDPs in Ukraine under wartime conditions, as well as to outline the main challenges of their integration and substantiate the directions of comprehensive support
Документ
Психологія : силабус навчальної дисципліни ЗОК7, компонент освітньої програми – основний, галузь знань: А «Освіта», спеціальність: А7 «Фізична культура і спорт», спеціалізація: «Фізична культура і спорт», ступінь вищої освіти: бакалавр
(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Баклицька Ольга; Baklytska Olha; Кафедра педагогіки та психології
Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія» є забезпечення студентів знаннями про основні закономірності психічних явищ, їх прояви та особливості формування в різні вікові періоди та їх вплив на функціонування різних видів діяльності; допомога в аналізі особистісних психічних новоутворень; ознайомлення з методами та принципами психологічного дослідження з ціллю використання їх в подальшій професійній діяльності. Вивчення цих феноменів необхідне для розуміння механізмів, які забезпечують ефективність навчального процесу та формують оптимальні методи засвоєння знань.